Reklamace

Záruka na zboží, reklamační řád

Na veškeré zboží prodávané na www.rockymountain.cz je poskytována záruka o minimální délce 24 měsíců. Na některé produkty se vztahují speciální záruční podmínky, které jsou pro tento případ uvedeny u popisu zboží na našich webových stránkách.

Během této dvouleté záruční doby má kupující nárok na možnost uplatnění reklamace na zboží pro jeho závady. Závady zjištěné do 14 po obdržení zásilky se řídí jinými ustanoveními.
Veškerý záruční a pozáruční servis je zajištěn našim prostřednictvím přímo výrobcem.

Co můžete reklamovat?

Možnost uplatnění reklamace na vadné zboží je omezena pouze na zboží, které bylo zakoupeno u prodávajícího, což kupující musí potvrdit předložením řádně vyplněného dokladu o koupi.

Dejte nám o reklamaci vědět!

U nás je to jednoduché. V případě, že nebude Vámi zakoupený výrobek bezvadný, stačí nám dát vědět prostřednictvím reklamačního formuláře, který Vás krok za krokem provede vším, co je potřeba vyplnit. Zboží zabalíte do balíku, přiložíte kopii faktury a společně s nevyhovujícím zbožím zašlete k nám.

Jak budeme postupovat při posuzování reklamace?

Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení reklamace. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc byla řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu zboží. Vada, která vznikla neodbornou montáží nemůže být uznána.

Přílohy k reklamaci

K reklamaci je nutné předložit kopii faktury se zbožím, jehož vady jsou reklamovány. Ideální je, když nám při vyplňování reklamačního protokolu přiložíte i pár fotek závady, abychom celý proces co nejvíce urychlili.

Reklamační protokol ke stažení zde

Adresa pro zasílání reklamací

Reklamované zboží společně s výše uvedenými přílohami je nutné zaslat do sídla prodávajícího:  FOREVER FASTER s.r.o., Meziříčská 2313, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm, Czech Republic

Lhůty pro reklamaci

Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců ode dne doručení zboží. Prodávající má 30 dní od obdržení reklamace na její vyřízení, bude se však snažit postupovat co nejrychleji.

Řešení sporů

Případné spory vzniklé na základě plnění objednávky, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/